Tillväxtultraljud

Igår gjorde vi ett tillväxtultraljud på Huddinge Sjukhus. Bebis växer som han ska, ligger lite över vanligt viktmässigt, men under övre gränsen. Han vägde igår 2260 gram :-D

Jag känner mig tröttare och tröttare för var dag som går, kroppen känns som kokt spagetti emellanåt, även på jobbet. Men jag ska kämpa på så länge jag orkar.
Jag har inte fått arbetsgivarintyg eller inkomstuppgifter från våra revisorer på jobbet, fast jag bad om det för en månad sedan, jag vill ha det klart liksom, så jag inte behöver tänka på det när bebis väl kommit, för då har vi annat att tänka på!
Håller tummarna för att papprena kommer snart!

Mamma mår bättre också, hon kom hem från sjukhuset igår :-D

Det funkar ok på jobbet, fast surisen påpekar många saker fortfarande. Ifrågasätter våra rutiner och så. Jag tycker inte om det alls...

Bis später!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0