Vecka 34 idag

Ojojoj, vad fort tiden går... Tur att vi har allt för att faktiskt klara oss bra om knabi vill ut nu, dock får han gärna vänta lite till, för vi vill att han ska komma så nära beräknad födelsedag, dvs 25/10-2016...

Har varit hemma en hel dag, och bäckenet känns fortfarande ont när jag går och allmänt rör mig. Ligger jag bara still så är det ok. Kommer nog vara hemma veckan ut, sen får jag känna efter hur det känns, och gå till läkaren för rådgivning vad hon eller han tycker! (Vägrar använda h e n, tycker inte om det ordet!)

Var hos BM igår, berättade vad som hände i måndags, blev rekommenderad att linda en sjal eller halsduk runt bäckenbenet och rumpan, och sen knyta åt. Alternativt köpa ett bälte på apoteket. Men tänker prova sjalen, för att spara in lite pengar om det ändå fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0