Vill-ha-saker

Vi har allt nödvändigt till bebis nu, men under har Jimmy och jag skrivit ihop en lista med saker vi vill ha, alla saker är inte nödvändiga, men vissa saker kan vara bra för framtiden när knabi ska sitta själv och äta till exempel... Vill ha saker helt enkelt...

Imorrn ska jag till jobbet för att lämna nyckeln till Ladan, och så ska jag packa ihop mina saker därifrån och tömma mitt skåp, det ska jag ju inte använda på ett tag liksom ^^

Jag har knåpat på förlossningsbrevet idag, ett första utkast är nedskrivet, men kommer korrigeras, både språkmässigt och innehållsmässigt...

Jag vill passa på att gratta en av världens bästa kollegor, Naima, grattis på födelsedagen en dag i förväg. Att jag ska till jobbet imorrn har med det att göra också, hon måste bli lite mer grattad tycker jag :-D

Ni, mina läsare, har fortfarande inte kommenterat ngt... Vilka är ni??

Bajs bajs, nu väntar sängen!

Zzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0