Första citronen ^^

Vincent och jag var och träffade Marlene i förmiddags för en fikalunch. Där fick Vincent smaka citron för första gången. Bilderna nedan visar vad han tyckte om det 😁💜


Vincent, Jimmy och jag var även på Karolinska sjukhuset idag. Vincent skulle få träffa en ortoped. Ortopeden tyckte att Vincents fot ser och känns såpass bra ut nu att han bara behöver ha skenan på sig nattetid 😁👍💜
Vi blev såklart jätteglada för de goda nyheterna, vi trodde att vi bara skulle få veta hur det låg till med foten, inte att det skulle vara såhär bra. En bra dag idag 👍😁

Jag hoppas att ni som följer den här bloggen tycker att den är bra, rolig och eller intressant. Det är inte direkt några stora frågor jag tar upp eller så, utan min och min familjs vardag. Jag gör detta för att i framtiden kunna gå tillbaka och se hur livet utvecklades, och nu, framförallt hur Vincent utvecklas. 

Vi beställde en gåstol med gungfunktion och en potta igår, detta från jollyroom. Vi tycker de har ett bra utbud och bra priser. (Nej jag är inte sponsrad av dom) ^^
Vi hoppas att Vincent ska få nöje av de sakerna när vi får hem dom 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0