Glada tigern

Lilleman börjar verkligen bli stor nu. Dagarna går så fort, och jag som är hemma med honom till största delen, ser hans utveckling mest. Helt otroligt vad en liten människa uppfattar och upptäcker nya saker. 


Vi har gjort ett är och sovschema som vi försöker använda, så lilleman sover bättre på nätterna. Jag börjar bli lite sliten av att vakna en gång i timmen för att natta om lilleman. Visst, Jimmy tar vissa nattningar, men jag vaknar ändå... Tur att vi är två, för när Jimmy är ledig brukar han ta ännu mer hans om lilleman, så jag kan vila mer 😀
Vi har börjar ge lilleman välling på kvällen, för att han ska sova lite bättre. Vi har gjort det i två dagar än så länge, så jag kan inte rikare en förändring än, det kommer nog när rutinerna sitter bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0