Sexmånaderskoll

Idag var jag och Vincent med Nathalie och barnen på Dollarstore i Fittja. Vi var där flera timmar. Belle ramlade mot ett träd, hon snubblade på ramen runt trädet, och slog i huvudet på trädet. Lillskruttan då. Hon mår bra och är pigg och glad 👍💪


I morse var vi på sexmånaderskoll för Vincent. Allt såg bra ut, och läkaren berömde Vincents motorik 😁
Vincent har ett huvudomfång på 45 cm, väger 8570 g & är 71,6 cm lång. Stora killen! Jag känner nu i efterhand att det kanske inte är så konstigt att lilleman sovit dåligt på nätterna, för enligt BVC så har han växt 3 centimeter på en månad. Jag tror att det är växtvärk som kan ha stört hans sömn. 
Idag har han sovit väldigt mycket, mer än 6 timmar, ja säkert närmare 8 timmar sen vi fick upp vid 06 i morse, och det känner jag är en ok deal. Han behöver sömnen, och vi föräldrar också ^^ Det är inte bara lilleman som behöver återhämta sig... Men det är livet som småbarnsförälder, helt djävla underbart 💜❤

Bis später mene Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0