Uggla är bäst

När Vincent ska sova, då ger vi honom välling (som han tar om han är hungrig), nappen och sin uggla. Ugglan myser han med nära ansiktet när han somnar. Jag brukar ta bort den från ansiktena när han somnar, och lägger den precis bredvid honom, på hans händer så han känner den när han vaknar. Jag glömde tyvärr favoritnappen hos Glenn och Nathalie idag, men får den imorrn, så idag fick Vincent en annan napp att snutta på, en med en banan på 😊

Vincent somnade nästan helt själv idag. Han ville inte ha någon välling, utan bara lyssna på speldosan och mysa med "ugglis" som vi ibland kallar ugglan för. 

Jag håller tummarna för att han sover bra i natt, för vi ska upp till BVC för sexmånaderskoll och läkarbesök där. 

Jag hoppas alla har haft en bra dag. 

Snart kommer Jimmy hem också, han har varit borta hela dagen. Han var på utbildning via jobbet i Hässleholm hela dagen. 

Lillebror Glenn, vi önskar dig, återigen en bra födelsedag! 💜❤🎉🎆🎈🎂🎁

Bis später Alle Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0