Storhandling med mys i affären

Vi fick hjälp med en jättestor storhandling på Ica Maxi idag, av Jimmys päron, tack så jättemycket för hjälpen 💜


Farfar Christer bar omkring på en trött Vincent, som till slut somnade gott i hans famn. Jag kan tänka mig att farfar Christer fick sig ett ordentligt träningspass när han bar omkring på vår stora lilleman ^^

Jag såg en, vad som såg ut som en genmanipulerad zucchini, på Maxi idag. Tydligen var de svenska... De var så stora, jag har aldrig sett större zucchini =/
Tänkte direkt att de inte kan smaka så mycket... Vi köpte inga, för vi behöver inga hem ^^

Imorrn väntar en storrensning av källarförrådet, vi ska vara brutala när vi rensar (är tanken). Vi har så mycket som vi inte använder och har använt på många år, och det är så onödigt att det bara samlas på hög! 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0