Tillbaka till jobbet

Idag börjar jag jobba igen. Det ska bli både roligt och tråkigt. Roligt att komma tillbaka till vardagen igen, men min vardag de senaste tio månaderna har varit bland de bästa i mitt liv. Att få vara hemma med våran Vincent. Jag kommer sakna min lilla familj så mycket idag! 💜❤


Jag skulle ha cyklat till jobbet idag, fixade klart med den sen den blev förstörd. Bytte däck och slangar osv. Skulle cykla iväg till moffa igår, men cykeln havererade =(
Blir till att kolla upp en ny asap!

Vi var på husvisning igår, ett fint hus, nära oss. Men tanken är inte att vi ska köpa hus NU, utan gå på visningar här nu , fram tills dess att vi har råd. Så vi lär oss vad vi ska kolla efter, hur mäklarna jobbar och vad vi är ute efter osv...

Bis später meine Freunde 💜❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0