Busselullar

Det blev ett gäng lussebullar bakade igår. I fredags gjorde jag ischoklad och rocky roads medan Jimmy var på julbord med jobbet 👍


Jag har fått en hel del kommentarer här på bloggen som jag läst och inte valt att reagera på för det jag skriver här är ett sätt för mig att ventilera mig, och jag tycker inte att jag ska bli så nedklankad på bara för att jag tycker och tänker på ett visst sätt. Jag accepterar och respekterar andras åsikter, även om jag inte delar dom. Så måste andra också göra mot mig. Men så har det inte varit, utan om jag inte tycker som vissa andra så är jag ett lost case och helt dum i huvudet.  🤔

Suck... Jag vet inte vad jag ska göra mer utan att få skit... Jag är så glad att jag har Jimmy som är min klippa och stora stöd i denna mobbing av mig 💜
Jag känner mig mobbad, men det kanske inte är dessa personers avsikt, men så känner jag. Jag har ALLTID ställt upp för alla andra, och ställt andra i set främre rummet. Men inte nu längre! Nu är min närmaste familj viktigast. Jag tänker bara umgås med de som ger energi, inte slukar den. 
Jag behöver för en gångs skull prioritera mig själv (självklart kommer lilleman först). Jag försöker hålla lite kontakt med vissa, mest via snapchat, men får sällan ens svar av de jag skickar till... 

Suck igen.... Dumma kommentarer undanbedes och vill ni mig någonting så finns sms, där är jag mest mottaglig och kan svara när jag får tid!


Vincent utvecklas och växer varje dag. Han är inte liten längre liksom... Han är en stor liten människa i en ettårings kropp. Han är så klok och förestående 💜❤

Bis später Meine Freunde 💜❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0