City Gross, Doddo och ballong



Vi åkte till City Gross idag, mötte Malvina med familj där. Hennes man och hon har två barn, en pojke (som också heter Vincent ^^ ) och en flicka 😊 Det var så roligt att träffa dom igen, jag hoppas att vi kan återuppta kontakten igen *håller tummarna*

Vincent fick välja en nalle idag på City Gross. Han fick välja mellan såååå många, men han valde till slut Doddo från Babblarna 👍
Egentligen valde han Diddi först, men valde sen Doddo när han fick se den *phew, tänkte jag, för jag vill inte köpa något rosa till honom* ^^ Rosa är bara en färg, jag vet. Men jag vill ändå inte att killar ska ha rosa... Vissa passar i det, det är inte det, men jag väljer att inte köpa något rosa till vår pojke. 

Vi fick skjuts till affären idag, av Jimmys päron *tack igen* 💜
Vi åt lunch på Max på vägen hem, och det var där Vincent fick ballongen =)

Strax efter att jag stängt av kameran när Vincent satt och lekte ned ballongen, så smällde den och gick sönder...Ingen reaktion från lillemans sida 👍💪

I skrivande stund nattar pappa Jimmy, Vincent. Jag ska plocka fram lite ost och kex som vi ska äta snart. Lite egentid bara vi vuxna ^^

Imorrn är det nyårsafton igen, tänk vad fort tiden går =/

Ta det lugnt med alkoholen allihop, var föredömen för de runt dig, även om de kanske inte är det!

Bis später Meine Freunde 💜❤













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0