Dålig på att uppdatera

Dagarna går för fort för att jag ska hänga med. Vi får en massa gjort, men inte hinner jag med att skriva här. 

Det går bra med skenan iaf, och vi ska tillbaka till ingenjören idag för en ny koll. Så skönt att slippa åka varje vecka, det tar upp halva dagen liksom...


Vincent växer så man nästan hör det knaka ^^
Han väger säkert över 7 kilo nu. När tremånadersvaccineringen gjordes, vägde han 6610 gram och var 64 cm lång. Vi ska tillbaka till BVC i början av mars, så då får vi en ny uppdatering på längd och vikt. Vincent börjar få lite mer hull nu, mer mage, rumpa, lår och kinder. Han börjar nog komma ikapp med vikten så den passar hans längd, han har ju alltid varit lång. 

Jag ska försöka bättra mig på att uppdatera bloggen. Men ni får hålla tillgodo tills nästa gång ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0