Olmed i morse

Allt gick bra hos ingenjören i morse. Hon gjorde fler hål i skenan, som vi ska använda när Vincent växer. Hon vidgade även skenan där vaden är, för Vincent har lite större vader nu än när han fick skenan. Nu sitter det inte åt eller sväller inte över längre. Hon bytte även ut en rem som ska sitta runt tårna, den var lite utsliten. Jag tycker att det är en sån bra service där på Olmed, personalen är trevlig och de tar sig tid att sitta ner lite och gilla med Vincent till och med 😁👍

Sånt tycker jag om!
Sen ett stort bonus är gratis kaffe eller choklad från en maskin 👍😁 


Jag har haft huvudvärk i över en vecka nu, ingenting hjälper, inte sömn, inte värktabletter, inte ens två olika värktabletter som ska komplettera varandra, mineralvatten fungerar inte heller 👎😩
Det går över och lägger sig lite någon timme eller två, men sen kommer den tillbaka och det är så jobbigt. Har någon tips på knep? Jag är ute i minst en timme varje dag, och vädrar hemma typ resten av dagen. Jag masserar huvudet och står med huvudet mellan benen för att få nytt blod till huvudet... Det börjar bli lite jobbigt. Ibland känner jag lite otillräcklig och inte lika bra mamma till Vincent som jag faktiskt är, på grund av huvudvärken. Jag är mer ljus och ljudkänslig och är lite lättirriterad, och det vet jag om, så jag gör mitt yttersta för att inte låta det styra mig för mycket...


Näää, nu ska jag upp ur soffan och gå in i köket och fixa raggmunkar... Om vi har "rätt" sylt hemma, annars gör jag något annat till middag! 

Bis Später Alle Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0