Vincent är förkyld...

Lilleman är sjuk, förkyld... Snorig och samtidigt täppt i näsan... 👎😩


Jimmy gav blod i veckan, jag fick en nalle av honom 😁 Jimmy tycker att jag har för många nallar egentligen, så jag blev jätteförvånad över att jag fick en till 😁

Den ena orkidén i köket blommar 😁

Vincent och jag var i C och fikade med Marlene, det var jättemysigt 😁
Detta i onsdags...

I tisdags var Vincent och jag på lunchkonsert i Tumba kyrka. Gabriella spelade cembalo (tror det stavas så).
Det var mycket trevligt 😁

Nu, 9.20, på fredagen den 24/5-2017, skulle Vincent och jag och flera andra gå på utställning på slottet egentligen, men vi bokade om det för att Vincent är förkyld... 

Jag skulle vilja sova nu, får försöka vila sen när lilleman sover nästa gång 😊👍 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0