Den självlysande eran

Hehe... Jag köpte nappar i veckan som lyser i mörkret. Lättare för oss att hitta på natten, och lättare för Vincent att hitta på natten. Win win liksom 👍


Vincent verkar störa sig på lilla bissingen. Han äter så dåligt i jämförelse med förut. Jag skrev det igår också, men idag har han levt på en stor portion gröt, två flaskor välling under hela dagen, och iofs rätt bra middag... Ingen mellis alls idag, han var för trött. Jag har passat på att sova lite med Vincent idag. Vi bäddade ner oss i vår stora säng ett par timmar efter frukosten, vaknade och åt lunch ^^

Nedan är bilder från igår kväll och idag 👍 Den första är vattenavtryck från glaset på mitt ben. Det blev en smiley ^^


Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0