Linslusen Vincent đŸ’œâ€

Vincent gillar att vara med pÄ bild :)


Idag var Vincent och jag pÄ Maxi pÄ förmiddagen, köpte en massa klÀder till honom. Det blev nÀstan en hel kasse i strl 80 & 86. Nu har han en hel del klÀder tills han ska börja pÄ föris ocksÄ (som vi fortfarande mÄste söka in till).

Vi gick till Glenn med familj efter handlingen, mamma kom dit. Vi stannade till kl 16 ish... 

Vincent fick bada idag igen, han Àlskar att bada, han plaskar redan innan vattnet nÀr upp pÄ hans ben ^^

IgĂ„r fick jag reda pĂ„ av farfar som ringde att en slĂ€kting jag bott hos nĂ€r jag bodde i Tyskland gĂ„tt bort. I onsdags förra veckan đŸ˜„
Vila i frid Inge đŸ’œâ€

Bis spĂ€ter meine Freunde đŸ’œâ€


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0