Att bada i blod

Behöver jag precisera det hela egentligen?

Ja, kanske för vissa... 

Om jag ger en ledtråd då?


Mens, mens, mens, mens...

Hatar ordet, hatar det mesta med det. Det enda bra jag kan komma på är att det är ett tecken på fertilitet 👍

Det gör ont, jag kan nästan inte sluta äta under vissa dagar, samtidigt som jag mår illa och blir sjuk 👎

Det tredje bästa med att vara gravid var att mensen slutade komma. På första plats kom såklart att få ett nytt liv i sitt liv, det andra var att jag mådde så bra, var inte sjuk och hade inte ont någonstans (förutom mot slutet av graviditeten då jag fick foglossning), och att jag var så pigg.
Suckelisuck 👎

Men hela mensgrejen är på sätt och vis bra ändå, för det betyder att vi kan få fler barn i framtiden 👍😊 

Bis später meine Freunde 💜❤


Ps. Bilden nedan 👇 är lånad från google Ds. 


Kommentarer
Postat av: Klara

Usch för att blöda mycket. =/ Jag känner att jag haft turen att efter barn så har min mens inte ändrats alls vad jag är medveten om, jag vet att en del blöder mer. Har du testat menskopp? De rymmer ju mycket mer blod så det kanske kan vara nåt? Kolla menskopp.se. =)

Svar: Den har inte ändrats för mig heller, har alltid haft riklig, dock bara några dagar. Men under dessa dagar är jag inte riktigt människa känns det som, lynnig och tråkig. Nej, jag har inte testat menskopp, tycker bindor funkar bra för mig. Tack för tipset i alla fall 😊👍
Sandra Foltas

2017-06-30 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0