Åttamånadersdagen

Idag blir Vincent åtta månader gammal. Det har vi firat med en mysig sovstund efter en god grötfrukost (för Vincent). Sen en fikalunch med Marlene. Vincent fick tre hattar idag. En stråhatt, och två solhattar. En av dessa finns det bild på nedan 👇


Vi handlade lite på Ica, och hämtade ut ett paket, som var en skål till Vincent. 

Efter handlingen gick vi till nyckelpigaparken och mötte upp Nathalie och barnen där, så de äldre barnen fick springa av sig lite. Det verkade vara uppskattat 👍

Vincent har sovit rätt ok idag (ta i trä, och för att vara Vincent). Vi hoppas han får mer ro nu när han börjar bli bättre från sin förkylning. Han har rinnsnuva och lite nysningar kvar. Blir det värre igen kan jag nu ta ut VAB från försäkringskassan. Det får man tydligen inte göra före barnet är åtta månader, för "väldigt unga bebisar är oftare sjuka än äldre" enligt försäkringskassan själva... 

Jaja...

Jag ska strax gå och lägga mig, har varit så övertrött i flera timmar nu... Passade på att se några avsnitt av Victoria som jag spelat in. Jag tycker om den serien! Hon som spelade Jasmine i HTG för hundra år sedan, spelar huvudrollen i Victoria. Hon gör det väldigt bra tycker jag! 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0