Gangster från orten

Vår lilleman har verkligen tagit till sig det här med att han bor i Botkyrka. Kolla bara på bilderna längst ner 😎😂


Hehe, skojar bara 😊

Men andra bilden här nedan, kan ni, så förstora den så ni ser bara Vincent. Asså, jag tokskrattade när jag såg det, och gör det fortfarande när jag ser på bilden, den är ju hur söt som helst 😍💜

Apropå inget alls... Idag var allra första dagen Vincent inte ammade något alls 😢
Han sover dåligt på nätterna igen, så när han väl sov på morgonen, lät vi honom höra det, istället för att ta upp honom i vår säng så han får tutta lite och somna bredvid oss. Iaf. Vi hade möte på banken i förmiddags, och jag gick upp som vanligt på morgonen, gav Vincent sin frukost, fixade min frukost, pratade med pappa, nattade Vincent igen, hoppade in i duschen, gjorde mig klar och så fick vi till banken. Efter mötet, gick vi och åt lunch på kinan, sen handlade vi lite. Gick hem, gav Vincent en banan, sen fick han leka lite och sen sova igen... Asså, det han inte blivit av helt enkelt. Vincent ammar mindre och mindre, och jag tror att han gör det egentligen bara för att få närhet när han ska sova. Men han sover för det mesta ska jag säga, sina tupplurer på dagtid i sin säng. Jag vågar inte riktigt låta honom ligga i vår säng längre, om vi inte burrar upp med trettio miljarder kuddar runt honom, för han rullar runt och skrålar sig framåt. Vi har en för hög säng också, så Vincent får ligga i sin spjälsäng, det känns tryggare. Vi måste btw sänka ner den lite, för Vincent börjar ta tag i kanten och häva sig lite uppåt, och för att förhindra risken att han ramlar ur, måste sängen sänkas i veckan! 

Imorrn är det fredag, men för mig känns det som att det är måndag imorrn, bara för att Jimmy har varit ledig onsdag och torsdag, då är det liksom vår helg, och då blir konstigt nog, fredagar en måndag... Men det blir kanske ändring på det framöver, vi får se hur det utvecklas...

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0