Ojoj, vilken vecka det varit...


Mycket har hänt. Jag och Vincent var med farmor till Fruängen i måndags. Vi träffade och fikade med Marlene i tisdags. I onsdags tog vi det lugnt. I torsdags kom vår soffa, och vi hade strömavbrott mellan 8.15 - 16.15. Vi hade dessutom inget Internet fram till sent på fredag eftermiddag. I fredags träffade Vincent och jag Marlene igen, vi åkte och slängde skräp, och sen åkte vi hem till henne, åt pannkakor till lunch, och hängde. Vi fick hjälp med att få hem lite tunga saker från Ica också 💪 
I fredags gjorde vi inte mkt. Igår var Vincent, Jimmy och hans päron i Kungsan, på Smaka på Stockholm. De åkte in tidigare för jag var och klippte mig hos Carolina på DanniLee's 👌👍 
Är såå nöjd med frisyren 👍💜
Idag kom Glenn med familj över med doppresenter från som och familjen Skärberg. Tack så jättemycket 👍💜
De passade även på att beundra vår nya fina soffa 😊💜

Just det, Vincent har idag fått prova att äta kokt torskrygg, det var väl sådär verkade det som. I veckan fick han även prova att äta lite kokt potatis, också där, lite sådär gott såg det ut som 😜💜❤

Bis später meine Freunde 💜❤

Ps. Jag fick min Mors dagspresent också, såå fin 💜❤ Tack så jättemycket mina fina killar, Jimmy och Vincent 💜❤ Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0