Ridandes på en elefant

Hehe, jag spelar Far Cry 4 och rider ibland runt på en elefant som hjälper mig med attacker osv. Idag red jag runt på en elefant och hjälpte till med att rädda en by jag tidigare räddat från belägring. Nu blev byn attackerad igen, och jag red in på elefanten som jag styrde och "bad" attackera fiender med snabeln. Elefanten tog tag i fiender och kastar runt dom, eller dunsade dem i marken eller kastar iväg dom. En av fienderna hamnade på ett annorlunda sätt... Bild finns nedan 👇


Vincent äter nu päronmos med stor aptit. Idag åt han nästan en halv skål med päronmos till mellis. Han äter ordentligt 💪
Igår åt han en tredjedel av skålen med päronmos och sen en hel banan, han älskar att äta, det är så roligt att se 😊

Han är så rörlig nu också, han ålar runt och tar sig fram jättefort tycker jag. Han har börjat dra sig upp mot saker, bland annat vår golvfläkt och vardagsrumsbordet. Han drar ner sakerna som ligger i bordet, inga farliga saker, en sked som är hans, hans droppar och typ våtservetter. Ni behöver inte oroa er, vi har koll! 

Vincent, mamma och pappa älskar dig! 💜❤😍😘

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0