Fyramånaderskoll igår

Igår var Vincent och jag på bvc för hans fyramånaderskoll. Han har ett huvudomfång på 42,8 cm, är 66,4 cm lång och väger 7590 g. Lilleman börjar verkligen bli stor nu. Vincent fick beröm av bvc sköterskan också. Vincent sitter upp själv med bara våra fingrar i sina händer som stöd, och det ska ett åttamånaders barn kunna. Ja, han är stark och har mycket vilja sa jag 👍😁


Jag har sovit rätt dåligt sen i lördags, inte mer än 6 timmar effektiv sömn. Vincent vill ligga och titta halva nätterna och då sover jag inte. Nu börjar det kännas i psyket att sömnen är en bristvara... Får försöka vila idag och förhoppningsvis på onsdag och torsdag när Jimmy är ledig. Men Jimmy hade feber igår, så hoppas det går över! 

Vincent är en riktig pratkvarn, han har varit hes sen förkylningen, men nu när det hesa är borta skriker han nästan när han pratar. Han har verkligen hittat sin röst nu ^^ 
Glada killen 💜❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0