Första maten

Igår fick Vincent prova riktig mat för första gången. Det blev morot och potatispuré. Han grinade lite illa emellanåt, men han åt upp allt, så jag tro nog han tyckte om det ändå 👍


Jag ska klippa mig snart också, nedan finns de frisyrer jag är sugen på. Jag ska fråga frisökskan vilken hon tycker kan passa bäst. 

Jenniefer kommer till oss ikväll också, vi ska hjälpas åt med det sista imorrn, inför dopet på lördag. 
Jag bakade kokostoppar och vaniljdrömmar i förrgår, de blev såååååå goda, de godaste kokostopparna jag ätit, sa Jimmy 😍👌

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg frilla

Svar: Vilken frilla menar du? Och vem är du?
Sandra Foltas

2017-05-18 @ 12:15:32
Postat av: Tokfarfar

Gottis tottis

2017-05-18 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0