Hatar tisdagar

Jag har mina anledningar till att hata tisdagar...Det gör att onsdagar den senaste tiden blir förstörda...Samtidigt som jag har en viss förståelse för det...Men det betyder inte att jag tycker om det för det... 


Jag har mått illa nu igen. Jag tror det beror på att jag åt mycket till lunch, och det var grädde i lunchen... Ska ringa barnmorskan imorrn igen, för min kropp är i obalans...

Vincent kämpar på med krypningen. Det går bättre och bättre varje dag tycker jag 💪

Vincent och jag var på VC i morse, sköterskan tittade på tån och tyckte det såg rätt bra ut, men satte en sorts vaddering på utsidan. Vi ska absolut INTE sätta bara kirurgtape runt tårna och sen runt fler tår, typ det sämsta man kan göra sa hon. Risken för svampbildning är stor då, och då tar läkningen ännu längre tid. 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0