Långpromenad

Igår var en lugn hemmadag. 


Idag tog vi och Jimmys päron en långpromenad fram och tillbaka till Pizza Hut i Hallunda. Vi åt middag där också. Vi kände att vi kunde äta pizzan med gott samvete om vi promenerade istället för att åka bil dit och hem. Det var varmt och skönt på dagen, så jag hade linne och shorts på mig, men på hemvägen regnade det, inget spöregn, men jag blev kall och blöt ändå... Jag ska dricka en stor mugg te nu så jag blir lite varm ^^

Igår fick Vincent en present och ett brev från Gnagisklubben, bild på dessa finns nedan 👇

Katterna älskar solen, de ligger ute på balkongen mest hela dagarna om de får ^^

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0