Mors dag igår

Vi var det mors dag. 

Jimmy jobbade, och jag och Vincent hjälpte till med röjning på gården. Ingen "vanlig" mors dag, men det har sina anledningar som jag inte tänker gå in på mer ingående här!

Idag var Vincent och jag med farmor i Fruängen, hon skulle fixa med bromsen på sin rullator. Det fick jättefort, så vi åkte till Heron och åt lunch, handlade på Willys, sen åkte vi hem. Vincent var jätteduktig hela tiden, han sov mycket, vilket han verkligen behöver. Lilla gubben 😍

På torsdag kommer vår nya soffa också, någon gång mellan 8-17 😕
Haha, vore roligt att säga till dom när de kommer och frågar vad portionen är. Då skulle jag svara "fyra siffror någonstans mellan 0000 & 9999" 😂😂
Nu har ju inte vi portkod, men det hade varit roligt om det vore så 😜

Vincent fick smaka på lite nya snacks för barn idag. Han åt som med stor aptit. Han verkade speciellt tycka om de smaksatta majskrokarna. De hade smak av jordgubbe och banan.

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0