Nya solbrillor

Vi var och åt lunch på linan i C med Jimmys mamma. Det var gott och mycket trevligt!


Efter det gick vi ner till C för att handla lite på Ica och hämta ut paket  På Ica såg jag också en konstigt skyltad vara...Kolla in nedan så får ni se 👇 😕 
Vi gick också till Dressman och köpte kläder till Jimmy, Vincent fick kläder att ha på fikamottagningen efter dopet. Vincent fick ett par solbrillor också, tuffingen 💪 😎
Jag fick ingenting den här gången, jag ska däremot kolla en klänning på Bonprix. De brukar ha fina till ett bra pris, och i bra storlekar för mig 👍

Vi är hemma nu igen efter dagens äventyr. Jag försöker natta lilleman, men det är inte det lättaste... 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0