Premiär för sittdelen

Idag var det premiär för sittdelen för Vincent. Jag gjorde i ordning den under dagen, och så gick vi och mötte pappa Jimmy efter hans jobb 😊 Både sittdelen och att vi mötte Jimmy var poppis 😊👍


Jag har haft en rätt produktiv dag. Jag har rengjort katternas fontän, rensat deras låda, storhandlat i C, hämtat två paket jag beställt, gjort i ordning vagnen, dammsugit, lagat en jättegod morotsoppa, diskat en stor hög med disk, och nu på kvällen planterat ut en massa roliga fröer. Bild på dessa lådor finns nedan 👇
Den som inte finns med är gräslöken, de två krukorna står i köket 😊 Nu håller jag tummarna för att det ska gro bra 😊
Jag har såklart spenderat den mesta tiden idag med Vincent, trots att det kanske inte verkar så på allt jag hunnit göra, men vi har busat och Vincent har sovit en hel del också, så det så! Jag tycker att jag gör vad jag kan för min familj, vissa dagar finns det mer energi, vissa dagar knappt någon... Men det är så det är med livet... Jag vill ha en chilldag imorrn med min familj, och då passade jag på att fixa en hel del idag istället. Sen så blir det för varmt för mig att sitta på balkongen imorrn på dagens och plantera fröer, nu, på kvällen passar mig bättre. Men det blev lite kallt, så jag har en stor mugg med kamomillte framför mig nu 😊👍

Vincent hade så fina kläder på sig idag, allt med Musse Pigg, (förutom mössan när vi var ute). Han fick kläderna av sin faster Cattis, tack igen 😘👍

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0