Succé

Nya vagnen blev en succé. Vincent somnade till och med i de, innan vi ens hann utanför dörren 👍💜


Vincent och jag var i C och hämta de ut paket med kläder som jag beställt. Allt passade bra. Jeansen är lite stora, men de sitter bra med ett skärp. 

Jag åt sallad till lunch idag, muums 👍

Vincent och pappa Jimmy busade lite efter att Vincent ätit banan 😊💜

Vi väntar nu på att en kille ska ringa mig, han och hans fru är intresserade av den gamla vagnen vi har haft. Vi får se om de vill ha den. Det vore ju bra, för vi har inte plats för den riktigt. Vi har fått 👍 av Steffi att försöka sälja den, då provar vi ^^

Jag har hunnit med att baka lite inför lördag. Jag bakade kokostoppar och vaniljdrömmar. De blev jätteäckliga *inte*. Drömmarna bara faller isär, så möra är de 👍😊

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0