Tokig i banan

Idag har Vincent och jag haft en slö dag. Typ... Vi tog en sovmorgon, åt frukost och gjorde oss i ordning. Sen gick vi till C och handlade, jag kollade på lite kläder, men hittade ingenting intressant. Sen gick vi till moffa och var där en stund. Efter det gick vi hem och vilade lite. Vi träffade på en gammal klasskompis till mig på väg hem från moffa, vi babblade lite. Det var kul att se att det går bra för honom. Det var Nenad vi träffade. Han har en fru och ett barn som blir två år här i sommar :)


Jag har pratat en massa i telefonen idag också. Har passar på när Vincent vilat. Inte hela tiden, för han sover inga längre stunder i taget. Oavsett... Det var både trevliga och jobbiga samtal, men så kan det vara ibland... 

Snart kommer Jimmy hem också. Han har jobbat länge idag. Han började 07, och slutade 17.40 ish. Han är saknad här hemma! 

Jag har väldigt ont i huvudet idag, inte alls kul. Men det beror nog på att jag ätit dåligt idag, bara frukost 👎 Men jag har druckit mycket vatten... Vi ska äta middag snart, när Jimmy kommer hem!

Idag har Vincent ätit mycket banan. Jag mosade en hel, mellanstor banan, och så fick han äta den. Han och jag delade på den, så han åt väl typ hälften i alla fall ^^

Sittdelen till vagnen funkar bra för Vincent, han verkar trivas med att sitta upp och se allt runtomkring sig. Den går att fälla ner också, så han ligger ner, vilket är perfekt när han är trött och ska sova. Vincent ligger bredvid mig i vår säng just nu och sover. Han somnade i min famn, sittandes, så jag kände att det är dags att nuffa en stund innan han sover för natten. 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0