Vincent döptes igår

Igår var det en lång och härlig dag. Äntligen säger jag, som vi har fixat och trixat. Så mycket tjafs och gnäll, men även positiva åsikter det har varit. Jag har stressat och mått dåligt, samtidigt som jag mått bra inför den här dagen. Tack alla som kom och gjorde Vincents dopdag en dag att minnas, och tack för alla fina gåvor han fick 💜

Nedan är bilder från gårdagen. 

Idag är en slappardag för mig och Vincent. Vi har tagit det lugnt, sovit lite. Eller jag har sovit lite, Vincent har sovit rätt mycket för att vara honom 👍

Imorrn ska vi till VC om Vincents tå fortfarande ser ut som den gjorde igår. Han har fått ett skavsår på lilltån, av skenan, som har blivit varit och inflammerad. Vi har gjort rent, flera gånger om dagen. I morse såg det faktiskt mycket bättre ut än igår! Vi håller tummarna för att det läker på bra nu! 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0