Gammal blir äldre

Hehe, närå. Jag blev firad av mina fina kollegor på jobbet i fredags, blommor och presenter. Vincent fick en present också, i efterskott ^^

Tack alla fina 😘💜

Jag fick presenter när jag kom hem från jobbet också, av svärisarna och av babe. En ugnsform och ett spel 💜❤

Vi var iväg på kalas i lördags, på min födelsedag, och jag sa att jag inte ville firas, men fick en massa fina presenter i alla fall. Tack så jättemycket igen 💜😘

Idag var Vincent och jag på IKEA med kollegorna och den enes son. Vi åt lunch och shoppade lite. Vincent fick en ny uggla, så vi har en backup när den ena behöver tvättas, känns lättare så, än att behöva torka den med hårtorken efter tvättning... Sen fick Vincent välja en nalle själv, då plockade han ett gult lejon, med orange man ^^
Den tycker han om 😊

Bis später Meine Freunde 💜❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0