Provocerande inlägg *varning, känsliga personer undanbedes*

Får dumma kommentarer här på bloggen. Alla får tycka som de vill, men är jag av en annan åsikt så ska den också respekteras och accepteras, inte ska jag väl då bli nedklankad på, hånad och dumförklarad?! 🤔

Nej, det tycker jag verkligen inte jag ska bli! 

Jag kommenterar tillbaka och försöker vara saklig, för de som är så trångsynta att de inte visar acceptans och respekt gentemot andras åsikter, förtjänar inte min tid med att vara mer utförlig i mina kommentarer. Vill de i detta fall, vara troll och hålla på som de gör, så tänker jag låta dom göra det. De verkar göra så för att få sympati och medhåll från de andra som bara följer strömmen för att vara populära och bitcha om andra om hur dumma i huvudet alla andra är som inte tycker som de själva 😂😂

Ni är patetiska tycker jag! Skaffa en egen hjärna och tänk själva! 

Hehe, nu blev det väldigt provocerande känner jag ^^

Men kan folk inte ta det, så läs inte det här, så enkelt är det ^

Bis später Meine Freunde 💜❤


Kommentarer
Postat av: Malin Svensson

Tre kommentarer på en massa inlägg, inte mycket till anstormning kan man tycka. Inte så mycket att haka upp sig på när man skriver för att provocera.
Med din brist på empati så hoppas jag verkligen att varken du, någon i din familj eller närhet drabbas av sexualbrott. Fast då kanske du skulle förstå hur dessa offer, kvinnor som män vuxna som barn, mår.
Egentligen tror jag att det är du som trollar för att få lite reaktioner i denna lugna blogg ;)

2017-11-17 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0