Spökvandring och finbesök

Spökvandringen igår var rolig, dom hade gjort så fint i parken med spöken osv 👍

Våra fritidsbarn verkade tycka det var busigt ^^ 👻😱🕸🕷

Idag fick Vincent följa med mig till jobbet. Vi fick finbesök av honom 😍
Alla barnen, speciellt vissa, var jätteduktiga med honom. De busade och lekte. Jag tror att Vincent hade en bra dag! Det hade jag i alla fall. Trots en jobbig förkylning med feber och en hosta som inte ger med sig!

Jag ska göra blodprover och lungröntgen, har fått remiss på det, men fan inte haft tid att åka och göra dom. Jag skulle göra dessa, för att sedan efter, få remiss till att eventuellt göra ryggmärgsprov *😱*

Jag ska se till att göra dessa prover asap.

Bis später Meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0