Naturliga slingor i håret

Vi såg härom dagen att Vincent har lite slingor i håret i nacken. Nedan finns bilder på det. Tyckte det såg så fint ut ^^ Vår lilla rödtott 💜❤


Asså, den här hashtagen #metoo, jag blir galen... Låt inte sånt där påverka för mycket, gå vidare, och gå starkare från något sånt. Jag tycker vissa överdriver också. Men det får de själva stå för, jag ser i mitt flöde på Facebook varje dag någon ny person som använder sig av den tagen... Suck, scrollar bara förbi, för jag pallar inte med negativa saker. Jag har fullt upp med mitt jobb, familj och vänner, som ger mig positiv energi istället. Det gör min vardag mycket enklare, och roligare, och det tycker jag att jag förtjänar!
Visst, livet kan vara jobbigt och tungt ibland, men kan jag sålla bort det och må bra, så gör jag hellre det!


Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer
Postat av: Toni

Såklart allt blir lättare om man bara blundar för problemen.

Svar: Vad är du för ett troll?
Sandra Foltas

2017-11-01 @ 11:27:28
Postat av: Anonym

Hur fan ska man kunna gå starkare från sexuella övergrepp? Hur ska man kunna gå starkare från våldtäkt?

Du är otroligt okänslig mot offer som blivit utsatta för fysiska och psykiska övergrepp samt våldtäkt. Va lite medmänniska och stå upp för kvinnors rätt till sin egen kropp.

Svar: Mäns rätt till sin egen kropp då? Ska det vara mot sådana övergrepp borde det inte vara diskriminerande mot alla män som också blir utsatta för detta... Jag tänker inte förklara mig för dig! Tycks som du gör, och var en medmänniska och respektera att alla inte tycker som du eller är feminister! Acceptera att alla är olika och kanske har en egen hjärna att tänka med, istället för att följa trender och så vidare. Dock är mänskligheten på väg utför, så det är nog dags att vi klättrar upp i träden och startar om. Mänskligheten behöver en omstart i evolutionen anser JAG!
Sandra Foltas

2017-11-03 @ 14:28:03
Postat av: Linda

#metoo är oavsett kön!
Förstår att du inte förstår detta men varför måste du provocera så otroligt i detta ämnet. Varför inte bara vara tyst? För din åsikt i detta är bara så smaklöst, okunnigt och respektlöst.
Det är nog tur att det inte är så många som läser din blogg.


Svar: Jag har lika mycket rätt att uttrycka min åsikt som en annan! Den ska accepteras och respekteras som vilken annan åsikt som helst! Bara för att jag är av en åsikt där man behöver tänka själv och inte bara går med strömmen, så tycker du att jag är dum i huvudet. Det får du tycka, men jag tycker samma lika om dig. Så där tycker vi i alla fall likadant ^^
Ha en bra dag 😊👍
Sandra Foltas

2017-11-14 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0