Bananätande katt 🤔

Vår hankatt Ask är inte som andra katter. En av de godaste sakerna han vet är........ Sallad 😕 Han kan verkligen dyka ner i påsen när man handlat, och sno salladen. Han knaprade på salladen vi odlade på balkongen, han åt upp alla våra ärtskott, vi fick inte ett enda 👎 Det var en hel låda full med ärtskott *suck*

Idag, när vi ätit middag, gnagde Ask på en banan, med skalet på. Han fick sen en bit att äta, vilket han gjorde... *knaskatt* 💜

Jag var hemma från jobbet idag, hade hög feber. 38.8 grader mätte jag som högst i morse... Vilade, åt både frukost och lunch, sen tog vi en promenad till C för att fixa med papper för förskolan, sen köpte vi nya almanackor och så fick Vincent gunga lite i nyckelpigaparken på vägen hem... Vi var ute en timme ca, men jag känner att den friska luften gjorde susen. Visst, jag har i skrivande stund fortfarande feber, men inte alls lika hög, och så känner jag mig lite piggare i kroppen. Imorrn blir en till vilodag, så får jag känna efter på söndag hur jag orkar med allt i vardagen igen...

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0