Langos

Idag gjorde vi langos till middag. Jimmys päron var över på middag 👍


Idag har jag haft feber och känt mig allmänt hängig. Mitt under middagen ringde det dessutom från skolhälsan. Jag var på hälsokoll förra tisdagen. De ville iaf att jag snarast skulle tillbaka till dom för ty prata om svaret från blodproverna... Hade lite för höga fettvärden och inflammatoriska värden... Får höra imorrn vad det innebär...Inget allvarligt hoppas jag. Jag håller på att försöka gå ner i vikt och kommer börjar cykla fram och tillbaka från jobbet för att få det som vardagsmotion. Sen kommer jag behöver öka på det såklart, men en sak i taget... 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0