Nyopererad i ögonen...

Näääe, skojar bara... Vi hade en temadag på jobbet idag. För personalen. "Fel är rätt". Jag tog och satte i linser som var bruna som mitt "fel" ^^

Många märkte det inte ens, inte förrän jag sa att jag hade det, eller frågade vilken ögonfärg jag har ^^

Vincent och Jimmy kom och hälsade på på jobbet idag, de kom dit lagom till att mellis typ var slut så vi skulle gå och handla på Maxi efteråt... Vi gick hela vägen hem sen...I regn... Inte mycket regn, men tillräckligt för att bli sådär lagom blöta ^^

Jag nattade Vincent här nu på kvällen, sen sa det bara klick i magen, sen kunde jag inte böja mig. Ryggen sa , "nähädu, nu vilar du". Redan när jag gått e vända fram och tillbaka till vårt sovrum kändes det lite bättre...Måste träna magen mer! 

Bis später meine Freunde 💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0