Lek i badkaret

Ibland måste jag göra såhär medan jag själv är på toaletten och utför mina behov. 
Istället för att jag ska ha Vincent i knät samtidigt som jag är på toaletten, så sätter jag ner honom i badkaret med några leksaker. Det fungerar utmärkt, och det är aldrig utan uppsikt eller lång stund, och inte med vatten då! Bara för att förtydliga! 

Lilleman har börjat få sina kindtänder nu (eller det började för några veckor sedan), men nu syns och känns dom ordentligt! Vincent är kanske liiite extra kinkig just nu, men det är ju förståeligt ^^

Idag kommer Vincents farföräldrar till oss på middag 😊
De skulle ha följt med mig på en husvisning idag, och sen ätit middag med oss, men huset blev sålt före visningen. Tyvärr för oss, för det var sååå fint, och skulle ha passat oss tror jag! 
Vi ska ta tag i allt sånt där nu, kontakta bankerna och så, så vi vet hur mkt vi kan få i lånelöfte osv, för nu har två hus passerat (som vi älskade) och vi måste vara beredda på att eventuellt kunna slå till om det dyker upp ett till! Haha, nu lär det kanske dröja bara för att jag nämner det... 🤔

Bis später Meine Freunde 💜❤












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0