Svennefiera

Jag hörde två ungdomar prata om detta idag när jag gick från moffa.
Jag undrar vad det egentligen betyder 🤔
Svennefiera... 🤔
Finns det någon som har en aning?

Sen att ordet "svenne" ens används känns kränkande. Jag hårddrar det, men jag tycker inte att vissa ord ska få användas, medan vissa andra ord som personifierar någons ursprung, inte ska accepteras och användas...

Jag tänker inte gå djupare in i den här tanken nu, för jag lär väl få skit för det ändå... Vill inte spåna vidare, för allt jag ventilerar blir feltolkat och accepteras inte...

Ibland undrar jag egentligen hur vissa är funtade...Fast funtade är precis vad vissa är, eller vissas åsikter. Enligt mig. Självklart accepterar jag dennes åsikter, men om jag har motargument, eller en viss frågeställning rörande motpartens åsikter, så borde dessa också accepteras, och inte bara köras över... Det är väl det som är politik 🤔😊

Rörigt inlägg... Har lite att ventilera ibland, och ibland är det svårt att uttrycka sig, då kommer tankarna sådär som tankebubblor på tankekartorna man gjorde i skolan ^^
Lite diffusa och svårtolkade, och inte alltid sammanhängande... Lite så måste jag också få uttrycka mig känner jag... 

Sen att jag är übertrött just nu, gör inte saken bättre ^^

20.41 är klockan just nu... Fast egentligen är den bara 19.41 😂😂
Men så är livet som småbarnsförälder. Upp tidigt, och i säng tidigt. Jag kan ju inte direkt  säga att jag sover bort mitt liv ^^
Jag älskar livet som förälder 💜❤

Jaja.... Blahablahablaha...

Guten nacht, schlaf schön. 
Bis später dann Meine Freunde 💜❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0