Nyårsafton 2019

Vi åt stekt entrecote med ugnsrostade potatishalvor med bearnaisesås till middag. Jag gjorde räkfyllda krustader och gjorde i ordning vår charkbricka till kvällsmys. 

Vincent höll sig vaken (efter en tupplur på dan), till ca 00.40, sen borstades hans tänder och han fick pyjamas och gos i soffan, han somnade fort kan tilläggas ^^

Jag och Gabriel gick och la oss en stund efter det, vid 01.30 kanske... Jag vet inte när Jimmy kom in och la sig, jag sov... Tror jag... Ibland är jag liksom i dvala i rummet, jag sitter och ammar eller matar Gabriel, och är så trött, så ibland märker jag inte att Jimmy kommer in och lägger sig och ibland somnar jag sittandes med Gabriel tryggt i famnen (har amningskudden runt mig som en mur liksom). 
Vi tittade på fyrverkerierna från "ballen", och Gabriel sov igenom det, han var så trött, dock vaken igen efter allt smällande... Vincent var helt fascinerad av alla färger och ljudet och så =) Jag brände upp tomtebloss som varje år, det är liksom min grej, inte dyrt men vackert ändå ^^

Just nu sover alla grabbarna, jag skulle också vilja sova, men är för hungrig för det ^^
Jag ska nog fixa fram frulle till oss och katterna, och sen väcka boysen så dom inte sover bort hela dagen... Tanken är att jag och Vincent ska iväg till Rusta sen, köpa plastlådor jag ska göra minneslådor av... Men vi får se vad det blir av det nu, om vi orkar ens ^^
Katterna btw, är nästan helt oberörda av raketerna, det är Ask som gömmer sig bakom soffan, men han kommer fram när det är slutpangat, Embla bryr sig inte ett dugg 👍

Ha en fortsatt bra dag, och god fortsättning på det nya året allihop 🎇🎆

Bis später meine Freunde 💜❤️




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0